diéta

Aj malý úspech stojí za to!

20:38

Na dnes som sa rozhodla po dlhšej dobe uverejniť príspevok o tom, ako pokračujem v zhadzovaní postupne nabratých kíl a v akejsi celkovej zmene životného štýlu. Za tú dobu, čo som napísala posledný príspevok na túto tematiku (tuším február) sa toho trošku viac zmenilo. Chytila som poriadny vírus, a tak som mesiac necvičila vôbec. Neprežierala som sa však, a tak som s váhou hore nešla, no na istú dobu som nepekne stagnovala. Pomerne často strácam hlas, čo je pri mojom povolaní dosť dôležitý artikel. No keď som už bola v poriadku, znova som to pomaly, ale isto nakopla ;-)

ZDROJ

Už som dávnejšie si uvedomila, že to, čo starostlivo naberáme dlhú dobu nie je možné nijakým zázračným prístrojom či tabletkou stratiť za mesiac, najmä, ak nechceme podľahnúť jojo efektu. Takže diétne kokteily či iné prípravky - OK, ale zaradiť do normálnej plnohodnotne výživnej a pestrej stravy - ja si občas kokteilom nahradím desiatu, olovrant alebo večeru, ale nikdy si nedám viac ako 1 kokteil denne. Najväčší úspech sa mi podaril januári, keď som za mesiac dala dole dokopy 18 cm, hoci len 0,1 kg

Minulý týždeň v piatok som bola na poslednej, 20-tej procedúrke slimwave a lymfoven. Musím povedať, že investované peniaze jednoznačne stáli za to. Pokožka na stehnách a bokoch je neuveriteľne jemná a pružná a celulitída ustúpila o 2 stupne!

Dala som sa aj na 30 dňovú výzvu na brucho. S brušákmi som nemala veľký problém, no vydržať v polohe "doska" predpísaný počet sekúnd bola spočiatku nočná mora. Po 20.dni prišla očakávaná  zmena a ja som sa tešila, že si zase dám do tela.



Cvičila som vždy ráno nalačno a po takomto zábere som bola aj lepšie a rýchlejšie naštartovaná na celý deň. Aj keď som s 30 dňovou výzvou skončila, neskončila som s ňou úplne. Dala som si 4 dni pauzu a od pondelka pokračujem, ale nie od začiatku - pokračujem s číslami, na ktorých som skončila - teda 130 šikmých brušákov, 120 sekúnd doska a 130 klasických brušákov, nie naraz, ale po sériách.

A čo strava? Dali sme sa na to spolu s manželom, takže budem písať v množnom čísle :-) Takže fastfoody sme takmer úplne vylúčili. Po večeroch už nejeme (veľmi výnimočne ak sme na nejakej oslave) a sladkému sa vyhýbame (snažíme sa :-)). Sladké vody nepijeme vôbec, občas nejaké pivo alebo víno, no ja som čajoholik a vypijem ho aj viac ako 2 litre denne. Veľmi som si obľúbila čaj Sayonara, ktorý zlepšuje trávenie, dodáva energiu, pôsobí antioxidačne a chutí výborne - mám aj malé balenie s príchuťou maliny, aj veľké bez príchute a oba sú skvelé, kúpené na Pilulka.sk.

Výsledky som nemusela ani merať, pretože sa vojdem do nohavíc, ktoré som mala naposledy v jeseni 2014, teda v roku, v ktorom sme sa brali a mali sme vrcholne najlepšiu formu (áno, obaja). A dnes som sa do nich zapla a bez problému som si v nich aj sadla! Práve na staršom oblečení najskôr uvidíte, či má vaše snaženie aspoň aký-taký efekt :-) A ak má, ste o to viac motivovaní postupovať ďalej.

No a tu sú moje konkrétne čísla:


3. 1. 2016:

Výška: 167  cm
Váha: 78,1 kg

Prsia: 100 cm
Pás: 81 cm
Boky: 113 cm

14. 5. 2016

Výška: 167  cm
Váha: 76 kg (- 2 kg)

Prsia: 94 cm (- 6 cm)
Pás: 72 cm (- 9 cm)
Boky: 103 cm (- 10 cm)


Už aj ten pohľad na váhu nebol až taký strašný, hoci som podvedome očakávala nižšie číslo.. snáď postupne sa dopracujem niekde okolo mojich nevestovských čísel /čo boli u mňa takmer modelkovské miery/ :-) No aj tie dve kilá veľmi potešili (aj keď nedokážem pochopiť, že mám približne také miery, s akými som vstupovala do výzvy pred svadbou, no cca o 10 kg viac...) a dokopy pri meraní - 25 cm je, myslím si, celkom slušné ;-) Stále je z čoho uberať a mám ešte približne mesiac do bratovej svadby, kde nechcem pôsobiť ako mláďa veľryby, takže:
  • objednali sme si vraj najlepšie bežecké topánky na trhu - skúšala som ich v obchode, boli ako jemné papučky, tak snáď nesklamú, keďže mám nejaký podvedomý odpor k behu, no vo dvojici se to lépe táhne ;-)
  • pravidelne updatujeme výstroj pre našu psiu slečnu (ktorá býva u rodičov), tak, aby sme jej a s ňou aj sebe dopriali poriadne prechádzky
  • polotovary u nás v chladničke ani potravinovej skrinke už nenájdete
  • zároveň sa veľmi podporujeme, ale ak zakazujeme si prešľapy
  • Jillian cvičím tak maximálne 2x týždenne, no aktuálne chystám zmenu a presunúť sa viac von - tenis, bedminton, pinpong, bicykel, ale aj spomínaný beh a prechádzky
  • nedá sa povedať, že držím diétu, ale naozaj veľa pijem (voda a nesladený čaj) a jem veľa ovocia a zeleniny
  • verím si, že to dokážem, pretože to chcem ;-)

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Super vysledok :)
    presne taketo chudnutie je pre telo zdrave a je realnejsie, ze to bude bez jojo efektu!
    a s vahou si nerob vrasky. miery su zaklad. :)
    inak tento typ clankov je uplne super, dufam, ze v tom budes pokracovat !
    Pekny vecer Katka:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem!!! :-) Potešila si ma, dobre sa číta takýto komentár ;-) Určite v tom plánujem pokračovať.

      Odstrániť
  2. Ahoj, super vysledky, pred letom to potesi :) Ale chcela som sa spytat, ake su tie bezecke topanky? Lebo aj ja nejake potrebujem, ale nechce sa mi chodit po x obchodoch, tak aspon na inspiraciu, vdaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za komentár :-) je to značka Mizuno, manželovi už prišli a je nadšený, moje sú na ceste ;-)

      Odstrániť