svadba

Sweets

18:10

Už takmer týždeň sa úspešne vyhýbam sladkému. No je to veľmi ťažké, často sa dosť prekonávam a asi začínam cítiť, aké je to zbavovať sa miernej závislosti. Niežeby som bez týchto cukrov nemohla žiť, niekedy ma prosto prepadne chuť a následne po zbaštení aj výčitky.
Je ťažké odolať, keď vidíte čokoládové peny, vynikajúce zákusky, ktoré mamka s láskou napiekla, turecký med, želé salónky a milovanú Milu.
Navyše, keď okolo svadby začíname riešiť koláče a torty a nielen doma, ale aj v práci :-D
ZDROJ
No odolala som. Áno, bolo to náročné. Dala som si jahodový wellness koktail a moja túžba po sladkom sa trošku upokojila. Bielu múku som nevyhodila z jedálnička (áno, viem, že tak by sa mi chudlo rýchlejšie, ale nemôžem sa vzdať naraz všetkého, to by so mnou nikto nevydržal v jednej miestnosti :-D). Včera zafungovalo aj jablko a ešte som sa dala na Fitness cereálie. Milujem aj ovsené vločky so sušeným ovocím alebo pečivo s maslom a medom. Samozrejme, po 18.00 nejem nič. A veľa pijem, aj tak sa dá oklamať túžba po sladkom. No najhoršie budú asi začiatky. Ale povedala som si, že musím. Nielen kvôli váhe ale aj kvôli zubom a ostatným orgánom, ktorým nadbytok takéhoto cukru neprospieva.
Už som mala pár pokusov nejesť sladké, vždy som však podľahla a potom som si povedala, že neriešim. Ale mala by som. Tak mi, prosím, držte palce! :-)

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ja by som nevydržala ani dva dni bez sladkého. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejesť po 18. hodine je totálna blbosť! Teda opravujem sa: áno nejesť po 18. hodine, ak idem spať o cca dva hodiny. Čiže o 20.00 h spím. Pri chudnutí, zdravom, efektívnom a trvalom, je dôležité jesť pravidelne, menšie porcie, čo najzdravšie jedlá, piť veľmi veľa obyčajnej vody, jesť veľa ovocia a zeleniny v surovom stave, najlepšie. A jesť kľudne aj dve večere. Jesť tak, aby telo nepocítilo hlad, lebo v momente, kedy mozog zaznamená pocit hladu, začne ukladať zásoby... Takže je potrebné jesť aj večer, samozrejme niečo ľahšie. Najneskôr tak dve hodiny pred spaním. Nejedením po 18. hodine sa nič nevyrieši. Ibaže sa človek utrápi od hladu. Je nervózny, ukladajú sa mu práveže viac tuky atď. Ja som takýmto štýlom schudla 10 kíl ;-) ale toto už nie je diéta, ale životný štýl. Lebo diétovať nikto nevydrží celý život. A po diéte sa častokrát stáva, že človek priberie ešte viac. Nechcem byť zlá, len chcem usmerniť, a pomôcť. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa naucila dat si posledne jedlo 3 hodinky pred tyum ako idem spat pretoze ak by som naposledy jedla o 5-6 a sla spat o 11-12 asi umrem od hladu :-D s tym mas pravdu

      Odstrániť
  3. No, ja chodím spať okolo 20 - 21.00 :-) Diétu nedržím, vzdať sa sladkého predsa nie je diéta ;-) A tých 10 kíl, tak to je wau! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moj osvedceny recept na chut na sladke je kvalitna horka cokolada, skvela nahrada za sladke a clovek tiez potrebuje aj ten cukor obcas si dat, lebo ked si po dlhsom case das nieco sladke tak ti aj moze prist zle a ver tomu, ze ta horka cokolada je aj dovolena casto pri roznych dietach takze smelo do toho staci aj 2-3 kocky na den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je potom v poriadku. :-) Len mnohí si myslia, že nejedením po 17. či 18. hodine schudnú. Treba v prvom rade pochopiť princíp chudnutia. A tie moje kilá som zhodila len tým, že som sa začala pravidelnejšie stravovať a pila hektolitre vody. Na nejakú extra zdravšiu stravu som neprešla. Až teraz, čo je už aj dva roky, po tej zmene, som sa začala venovať zdravšiemu stravovaniu. Ja som len chcela poradiť, aby to bolo skutočne efektívne. ;-) A k tomu sladkému, ja si ho neodopieram, lebo viem, že nevydržím :-D snažím sa sladké jesť doobeda. A vyhýbať sa rafinovaným cukrom. Keď tak si radšej spravím domáci koláčik.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoooj Katka :) zase sa ti ozvývam, ja už ťahám druhý týždeň, ale zase sa neobmedzujem až tak ako ty. Jem hlavne pravidelne a bez cukru veľmi nevydržím. Dnes som mala nenormlnu potrebu si dať niečo sladké tak som si kúpila sušené banány a ananás :3 A takisto sa nedržím pravidla nejesť po 18. To je pre mňa nereálne keĎže ja chodím spať okolo 12-01 :D to by som nezvládla :) Ja väčšinou večeriam o ôsmej paradajkový šalátik :) Tak držím packy nám obom aby šli kilečká dole ako po masle ^_^

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hlavne, jest treba, len mensie davky castejsie, mne to v loni pomohlo, ze som jedla menej a sladke si daj ked mas chut, ale zas nie celu bonbonieru :D chut na sladke sa ti utisi ked si kusok das a aj ty budes v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. přesně tak jak píše Janka Kišš :) - je potřebné jíst pravidelně, menší dávky a určitě se neomezovat tím, že 18 hod. a padla...jak píšou i holky výše, poslední jídlo 2-3 hodinky před spaním, takže u každého je to indi-vindi :) Dokonce jsem četla, že čím víc ti kručí v břichu od hladu, tím hůř pro tělo...automaticky si začne budovat tukové zásoby, protože neví, kdy ti bude kručet od hladu znova, tak se na to předem připraví :) Proto každý doporučuje i 5-6 menších porcí rozložených ve dne po takových cca 3-4 hodinách, jak každému vyhovuje (a jak to vychází, že? :D) ...prostě aby si nepocítila extrémní hlad :) Od nového roku jsem si řekla (po obžerství :D), že si nedám sladké a opravdu - prozatím jsem neměla žádné, zatím mi to nechybí...v práci mám spíš chuť dát si pořádného panáka než čokoládu od nervů :D

    SpaceSusi´s blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem za toľké reakcie! :-) Ja jem celkom pravidelne, už to chcelo naozaj iba jesť trošku racionálnejšie a to sladké... občas som mávala stavy, keď som sa jedným kúskom z bonboniery nedokázala zastaviť a padla polovica škatuľky :-D no tá horká čokoláda je fajn, ale zas až tá 70% (a vyššie) keď sa dá :-)

    OdpovedaťOdstrániť